divendres, 28 d’octubre del 2011

Om beach, la calma i els dofins

Ai....quines poques ganes de deixar Om beach....
Gairebe es com si hi visquessim aqui.... ja estem familiaritzats amb tota la fauna que es belluga per aquesta platja tropical, tant la que es desplaca amb dues potes com amb els que no.
Ahir vem invertir el dia en el descans absolut....una mica de platja, buscar quatre tresors a la sorra (petxines i demes...), jugar a desenterrar crancs de la sorra, jugar amb els ermitanys....aixo i menjar i dormir....poca cosa mes. Ah, si, ahir al vespre (tarda en realitat, pero com que ja es de nit...) vaig anar a fer-me un massatge ayurvedic. Al final m'ha costat tant decidir-me on fer-ho que vaig escollir un massatge relaxant (quedava molt be amb la resta d'activitat desenvolupada al llarg del dia). Full body massage = 750 Rupees (uns 12 eurupecus pels que no tingueu el canvi present). L'espai molt rudimentari, ja us ho podeu imaginar...pero el massatge estupendu!! Nomes una petita cosa que no em va deixar acabar de relaxar del tot... la conversa amb la noia que em feia el massatge va ser la seguent:
Massatgista: "Do you want MORE pleasure?"
Jo: Excuse me?
Massatgista: "Do you want MORE pleasure?"
Jo (flipant en colors): No, no, thank you, just regular.
...tot plegat em va deixar un regust una mica amarg, aixi que avui no he tingut ganes de repetir.... :(

A banda d'aixo el dia va ser esplendid...fins i tot les vaques es van guarnir per l'ocasio...
L'August m'ha fet un reportatge de fotos important .... i m'ha obligat a penjar-ne una....aixi que aqui la teniu...


Avui el dia ja comencava amb una mica mes d'energia...el mar estava ben remenat, i ens ha ofert unes ones tremendes per jugar-hi, durant practicament tot el dia!! L'August s'ho ha passat com un nen (i jo tambe, perque enganyar-nos...). Finalment, abans de marxar haviem d'anar a perseguir els dofins!! Barca, 30 minuts a empaitar dofins = 150 Rupees per cap. N'hem vist moltissims, i ens han ofert salts brillants dignes del millor espectacle programat, amb una grandissima diferencia....aquests son ben lliures!
De nou, fer-ne fotos ha estat una tasca molt dificil.....pero porto un fotograf excepcional que ha fet algunes captures esplendides!
...i ja es comenca a acabar tot plegat.... dema agafarem un parell de trens que ens deixaran a Bombay el diumenge a primera hora del mati. Farem una nit alla, concretament estarem a casa del Jordi, el cosi de la Queralt Sistach que viu i treballa a Bombay i ens ha convidat a que li fem una visita. Farem un capitol d' "Afers Exteriors" a Bombay.... pero potser ja la produccio i transmissio la farem des de terres catalanes... en tot cas, jo vaig passant....

2 comentaris:

  1. Vaja, que relaxats que tornareu....lo gust i necessari però, sense massa pleasure...aajajjaja!!
    De tota manera, continuo pensant que les vaques aquí, són les que viuen millor!!

    Apa, a aprofitar que no queda gaire!

    ResponElimina
  2. Avui he estat a Berga amb els jubilats i tant el Parce com la Neus Forés estaven contents amb el teu blog i aquella foto que menges sol...abraçada

    ResponElimina