Senyors, quina festassa!!! Va valdre la pena l'agonia del viatge per tornar fins a Candolim!!!
Em sap greu dir-vos pero que no puc penjar-vos fotos, doncs les vaig fer amb l'Iphone... de totes maneres hi havia un fotograf professional i les han de penjar al fesibuc, aixi que alguna cosa trobarem....
La festeta va ser la mar de divertida. Jo em vaig improvisar un look menys cutre del que porto habitualment...el mocador multius em va servir de faldilla, una leggins i una samarreta negra i no us imagineu quin "pego"!! jaja
Hi havia forca gent. Tots de la jet set india, com us podeu imaginar... molts d'ells vinguts expressament des de Bombay per a l'ocasio. Obviament ningu vestia saree o punjabi, sino mes aviat aprofiten per treure de l'armari els vestits amb menys roba, que a Goa es pot ensenyar pit i cuixa sense problemes!!!
Per a que us feu una mica la idea... vem coneixer un headhunter (diu que els caps que busca son principalment relacionats amb tecnologies de la informacio, un negoci a l'alca aqui a l'India!), una propietaria d'un call center que treballa per audi, el metro de Londres, ... amb 600 treballadors indis, que obviament no tenen ni idea de on esta Picadilly, pero saben indicar-te perfectament com arribar des d'alla fins a la parada d'Oxford!!, un propietari d'una industria de fabricacio de roba, de tots tipus, entre les quals roba blanca de fil que ven a un senyor de 70 anys de Menorca.... vaja per a que us en feu una idea!!
Quina india de contrastos....dels mes rics als mes pobres....i un altre cop als mes rics!
Certament va ser d'allo mes interessant poder intercanviar opinions sobre la globalitzacio i les problematiques de cada pais, per acabar veient que al final som tan iguals a tot arreu....
La festeta es va allargar forca...be, de fet no sabem massa a quina hora devia acabar ja que nosaltres vem optar per una retirada a temps. Cap alla a les 2 van decidir que s'havien quedat amb gana (durant la festeta anaven passant platets per picar) i van anar a sopar. Chill out per postres a l'hotel.... nosaltres vem desapareixer! Sovint una retirada a temps es una victoria!!
L'endema al mati haviem quedat a les 11 amb l'Anthony DaSouza (aqui tot deu es diu DaSouza....van fer molta feina els portuguesos... o almenys un d'ells!!) per a que ens portes amb el seu taxi cap a Gokarna, a l'estat de Karnataka.
Em sap greu dir-vos pero que no puc penjar-vos fotos, doncs les vaig fer amb l'Iphone... de totes maneres hi havia un fotograf professional i les han de penjar al fesibuc, aixi que alguna cosa trobarem....
La festeta va ser la mar de divertida. Jo em vaig improvisar un look menys cutre del que porto habitualment...el mocador multius em va servir de faldilla, una leggins i una samarreta negra i no us imagineu quin "pego"!! jaja
Hi havia forca gent. Tots de la jet set india, com us podeu imaginar... molts d'ells vinguts expressament des de Bombay per a l'ocasio. Obviament ningu vestia saree o punjabi, sino mes aviat aprofiten per treure de l'armari els vestits amb menys roba, que a Goa es pot ensenyar pit i cuixa sense problemes!!!
Per a que us feu una mica la idea... vem coneixer un headhunter (diu que els caps que busca son principalment relacionats amb tecnologies de la informacio, un negoci a l'alca aqui a l'India!), una propietaria d'un call center que treballa per audi, el metro de Londres, ... amb 600 treballadors indis, que obviament no tenen ni idea de on esta Picadilly, pero saben indicar-te perfectament com arribar des d'alla fins a la parada d'Oxford!!, un propietari d'una industria de fabricacio de roba, de tots tipus, entre les quals roba blanca de fil que ven a un senyor de 70 anys de Menorca.... vaja per a que us en feu una idea!!
Quina india de contrastos....dels mes rics als mes pobres....i un altre cop als mes rics!
Certament va ser d'allo mes interessant poder intercanviar opinions sobre la globalitzacio i les problematiques de cada pais, per acabar veient que al final som tan iguals a tot arreu....
La festeta es va allargar forca...be, de fet no sabem massa a quina hora devia acabar ja que nosaltres vem optar per una retirada a temps. Cap alla a les 2 van decidir que s'havien quedat amb gana (durant la festeta anaven passant platets per picar) i van anar a sopar. Chill out per postres a l'hotel.... nosaltres vem desapareixer! Sovint una retirada a temps es una victoria!!
L'endema al mati haviem quedat a les 11 amb l'Anthony DaSouza (aqui tot deu es diu DaSouza....van fer molta feina els portuguesos... o almenys un d'ells!!) per a que ens portes amb el seu taxi cap a Gokarna, a l'estat de Karnataka.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada