Benvolguts lectors i companys de viatge virtuals,
De nou ens embarquem en un viatge cap a terres asiàtiques. Aquest continent té alguna cosa molt especial que ens ha enganxat i no podem deixar de tornar-hi quan tenim ocasió.
Públicament m'he de retractar després de prometre que no tornaria a posar els peus a l'Índia, doncs el sentiment actual és d'emoció i ganes de comprendre el què tant em va sorprendre ara tot just fa 2 anys. Deu ser cert allò de què l'Índia enganxa. En tot cas, accepto les crítiques i em menjo les paraules que vaig emetre en el seu moment.
D'altra banda, us agraeixo que molts de vosaltres quan vam dir que tornàvem a marxar de viatge el primer que em veu demanar va ser si tornaria a fer un blog. Doncs si, i tant!! A més, no us vull pas enganyar, m'agrada fer-ho!
Bé, suposo doncs, que a partir del 8 o 9 d'octubre començaré a explicar-vos historietes de l'exuberant Índia.
donçs, bon viatge, esperarem les teves lletres..
ResponEliminaA visitar els Apus!!!
ResponEliminaEsperarem amb ganes les cròniques!
ResponEliminaPer cert, zona del viatge?
Sergi
M'agrada com escrius!
ResponEliminaNo m'ha quedat clar, a la Índia hi ha wifi?? ;)
ResponEliminaBon viatge Sònia!!!
Eoooo,estem esperant cròniques... un petó
ResponElimina